pondělí 23. listopadu 2015

A zrodil se blog...


Jmenuji se Petra. Někdy se cítím na patnáct a někdy (zejména po probdělé nociJ) na sto. Ve skutečnosti je mi „něco kolem třiceti“ (což je univerzální, pravdivé a nemusím to aktualizovatJ). Mám zrzavé vlasy, šedé oči a hlavu plnou myšlenek a nápadů.
Formálně jsem vystudovaná žurnalistka, sociální pracovnice a personalistka (ano, vím, že je to zvláštní kombinace, ale jako správná Váha jsem si nedokázala vybratJ). „V realitě všedního dne“ jsem pak pracovala jako personalistka („kádrovák“ – jak říká můj strejda) a lektorka kurzů kreslení. To propojovalo všechno, co mě baví – kontakt s lidmi, touhu učit (se), inspirovat a tvořit. Šťastný člověk, který dělá to, co ho baví.
V srpnu 2015 nabral můj život trochu jiný směr. Ve skutečnosti se pootočil minimálně o 180 stupňů, když do něj vstoupila malá holčička Soso (nelekejte se, v rodném listě má napsáno „Sofie“ – tak jí u nás ale nikdo neřekne). S ní a MMM (mým milovaným mužem) bydlíme v Brně. A právě o nás chci psát.  A pak taky o všem, co mě zajímá a baví a co třeba může zajímat a inspirovat i ostatní.
Proč píši? Psát mě baví a je to pro mě forma seberealizace. Ještě v době, kdy mít blog nebylo téměř povinností každé ženy (a zejména mámy na mateřskéJ ) - tedy zhruba deset let zpět, jsem psala na internet povídky a zážitky z cestování po Skandinávii. Teď se do virtuálního prostoru vracím, abych se mohla podělit o všechny radosti a nápady, které se zrodily v mé hlavě během mateřské dovolené J Rozhodla jsem se tuto novou životní etapu užít na maximum (Kdy jindy můžete děti nosit v krásných šátcích? Kdy jindy si užít rozkošné mini oblečky? Kdy jindy můžete sledovat úžasné pokroky, které děti dělají? Kdy jindy můžete vyzkoušet všechny recepty, protože nechodíte na meníčka?) Prostě a jednoduše, pojďte si toto období užít se mnou!
 
 
My...
 

1 komentář:

  1. Ano, i já mám hlavu plnou snů, ale s realizací je to už horší a pak, už mi není kolem třiceti a tak i ten věk, který se dále moc neuvádí mne asi trochu brzdí. V každém případě se těším za Vás, pokud se Vám dané předsevzetí podaří plnit a vytvořit tak sborník myšlenek, zážitků, postřehů atd., ke kterému se budete moci později kdykoliv vracet a obohatit tak život nejen ostatním, ale i sobě. Držím Vám pěsti...

    OdpovědětVymazat