pondělí 30. listopadu 2015

Vánoční atmosféra - "první vlaštovka" už je na okně

Zbožňuju vánoční svátky. Vlastně zbožňuji jakékoliv svátky a jakýkoliv důvod slavit, zdobit, radovat se, těšit se. Tento rok jsem s vánoční výzdobou notně na štíru a protože do Štědrého dne zbývá 24 dnů, je nejvyšší čas začít.
Každý rok obdivuji krásně nazdobená okna - klasické vystřihované vločky se mi sice neomrzí, ale už delší dobu se mi líbí papírové scenérie klidného městečka ozářeného měsícem, které úplně vyzařují nostalgickou zimní atmosféru.
Na stránkách Dany Zemanové - zde jsem nalezla přesně takovou předlohu, jakou jsem potřebovala. Stačí jen vytisknout a i vy se můžete pustit do stříhání (předloha obsahuje kompletní náhled sestavené vystřihovánky, jednotlivé budovy se tisknou vždy na samostatný papír). Věřím, že z výsledku budete nadšení jako já. Navíc nejde o žádnou složitost, takže klidně zapojte i děti:-) Pokud chcete zkusit nějakou složitější variantu, vřele doporučuji vystřihovánky manželů Vránových - ty naleznete zde, v tomto případě se ale obrňte mnohem větší dávkou trpělivosti :-)
PS: Počet svíček na parapetu není náhodný - jde o náhražku za doposud chybějící adventní věnec :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat